Motherr_ 3 dusuk sonrasi Ilk gebeligimde kan sulandırıcı kullanmıştım normal dogum yaptım ikinci de herşey normal gidiyo diye kullanmadım ama bebeğimi 26 . Haftada kaybettim sebebi bu olabilir mi