Merhaba bilgisi olan varmı raporla ilgili pandemiden önce sigortam yatıyordu pandemi ortaya çıkınca 7 ay işsizlik ödeneği aldım 3 aylık hamileyken sigortamı hemen yaptırdım 1 yıl içinde 160 günüm var yanlış anlamadıysam 1 yıl içinde 90 gün olması lazım diyor haziranın 8 dogum iznine ayrıldım ve rapor parası alabiliyormuyum ? Cok merak ediyorum