Merhaba hanımlar. 15 haftalık gebeyim kısmetse aralık başı gibi doğum olacak.. ilk bebeğim Bu yüzden biraz tecrübesizim. Ufaktan alışverişe başladım begendigim zıbın tulum alıyorum.. yalnız pamukluda olsa ürünler incecik. Bebisler usumez mi bunlarla, kat kat giydirmekte olmaz.. kışlık kalın ürünler üretiliyor mu bebeklere?