Kizlar 2 gün oldu doğum yapalı, spinal sezeryan oldum kızım emiyor ama sütüm daha gelmedi ne zaman gelir.cok korkuyorum oğlumda sütüm vardı hicbirsekilde memeyi tutmadı reddetti hiç emziremedim, kızım emiyor ama şimdide süt gelmezse gelene kadar odaa reddederse diye çok endişeleniyorum.sicak duş, bestlak damla,maltana içecek,3 litre su aklıma ne gelirse deniyorum.baska ne yapabilirim tecrübelerinizi yazarmsiniz sizin ne zaman gelmişti.elektrikli pompam.vardi fakat oğlum yere düşürdü motoru çalışmıyor pompada yapamıyorum