Sevgiliiiii normal sanırım ben bugün ağrı yüzünden acile gittim, sol kasık üstünde batma gibi ağrı oldu dünden beri, hâlâ da devam ediyor bebekle ilgili değil dedi tahlil yaptı sanırım idrar yolu enfeksiyonu var ama bir rahatsızlık hissetmiyorum yanma falan gibi, 🤷