Hilal-_19 Kiymtaysenur küçük bi beşik alıcam bide oda yapıcam 6 7 aylıkken odasına ayırmayı düşünüyorum
Buglemlina_dilan Hilal-_19 bence yavaş yavaş hazırlığını yapmaya başla cunku bebek esyalari küçük parçalar olduğu icin almakla bitmiyor 39 haftaligiz eşimle halen de aliyoruz tane tane indirim falan oldukca
Gizmom Hilal-_19 bnce alınacak seylerin parasını ayırıp en son almak mantıklıydı ama bnde yavastan alıyorum artık
Gururunannesi Hilal-_19 30 dayım hazırladım bir kaç eksiğim var hala. Yani tam anlamıyla hazır değilim