Yenianne241 Az önce bir postta okudum da Oyak üyeliği olan Asker eşlerine doğum ücretinde indirim oluyormuş öyle okudum bununla ilgili bilgisi olan var mı her hastanede geçerli mi varsa ne yapılması gerekiyor ???
Dilan2912 Yenianne241 Oyak uygulamasına veya Oyak’ı arayarak şehir söylüyorsunuz ve hangi şehirde hangi hastanede indirim olduğunu söylüyorlar canım uygulamada bazı hastaneleri almamış veya değişmiş en doğru Bilgi arayarak öğrenmek bende geçen hafta Gaziantep için arayıp öğrendim
koala06 Yenianne241 Bence direkt hangi hastaneye seçecekseniz orayı arayıp sorun oyak indiriminiz ne kadar diye.Bizde oyağa baktık orda çıkan indirimler bazen hastane ile örtüşmüyor
Gulsurmeli Yenianne241 Osp - Doğum-şehiri falan filtrelerseniz hemen çıkıyor zaten Oyağı aramanıza gerek yok oyak uygulamasını indirin yukarda yazdığım gibi ilerleyin sonuca ulaşacaksınız😊
Dilan2912 Yenianne241 2 tane hastane söylediler birinde %10 birinde de %20 indirim olduğunu söylediler
HavvaMerve Yenianne241 Gittiğin hastaneye sorarak öğrenebilirsiniz askeri personele indiriminiz var mı diye 🤦🏻♀️
Dilan2912 Yenianne241 canım uygulamada görüyorsun ama mesela uygulamada Gaziantep medical park hastanesi içinde geçerli demişti fakat gittiğimde geçen yıldan itibaren kaldırıldı denildi . Ama aradığımızda uygulamada olmayan 2 hastane daha söylendi
Momocuk-48 HavvaMerve anlaşmanız varmı diye soru tsk yada emniyetle ona göre zaten herşeyinden indirimli faydalanıyorsunuz
Yenianne241 Gulsurmeli çok sağolun benim yaşadığım şehirde yokmuş ama bilmeyen arkadaşlar öğrenmiş oldu🙂
alyavetuna Yenianne241 Yenianne241 hangi hastaneler olduğunu oyaj uygulamasindan bakabilirsiniz yada hastaneye sorun onlarda sistemden bakıyorlar blir onlarda. ben antep medikalparkta dpgum yaotim doğum 3 bin kusur civarındaydi biz 2 bin ödedik. liste oyak sitesinde var hangi hastaneler için geçerli bakmak lwzim sanırım şuan doğum yaptığım hastanenoyak anlaşmasını kaldirmis…
Aycnnn alyavetuna merhaba canım bizde askeri personeliniz gittiğim hastaneye sordum var indirim fakat eş olarak benim üye olmamı istediler yapmadılar indirim acaba bi işlem yapmak lazimmi nasıl yararlandınız acaba bende faydalanayım
alyavetuna Aycnnn Aycnnn evet eşinizin oyak platformu indirecek telefonuna appstore yada Google playden ordan yakınını ekleme kısmına girecek sizin tc bizi yazio eş olarak kaybedecek daha snra tc bizi hastaneye söyleyince çıkıyor uyeliginiz
HavvaAtasoy Dilan2912 izmir de tayin sebebiyle ordayız istanbulda da öyle Medicalpark genel diye biliyorum ama
HavvaAtasoy Dilan2912 canım eşime oyak uygulamasından baktırdım gaziantep MedicalParkta oyak indirimi var gözüküyor tekrar bi ara sor istersen