Meyracukurmaraz Kızlar hamilelikte hemoroidle tanışan var mı? Normal doğuma engel mi ne yapmam lazım bilmiyorum. Kendiliğinden geçebilir 6.aydan sonra gebelikte olabilir diyolar. Korkuyorum ne yapmam lazım
koala06 Meyracukurmaraz Duşta sıcak su tut bide sarı kantaron yağı veya zeytinyağı ile masaj yapıp o dıştaki meme gibi leyi içine itmen lazım benim öyle acısı hafifleyip geçmişti
Asil_Egem Meyracukurmaraz benim hamilelikten önceden var canım ama o hemoroidin bazılarında normal yapamıyorsun benim çok ileri değil ama mesela kuzenim o yüzden sezeryan yaptı çünkü onun ileriydi zorlarsan sıkıntı yaratır dedi doktoru🦋
Ozgebagci Meyracukurmaraz bende de cikti canim doktoruma söyledim çok sancim oluyordu belli bir haftadan sonra fitil verebiliyorlar geçti çok şükür doktoruna danış bence
Sevilss Seni çok zorlamıyor ise doğuruyon benim ilkinde vardı doğurdum bundada var ama büyüklüğüne bağlı arkadaşım oturamıyordu o kadar vardı sezeryan oldu
Meyracukurmaraz Sevilss sadece arada batma oluyor onun dışında şimdilik Bi problem yok. Teşekkür ederim