Kızlar 22+6 dayım detaylıya gittik bugün doktorum tesadüf rahimde sıkıntı gördü vajinal muayene etti açıklık var dedi perinatoloji uzmanına sevk etti acil geldik oda baktı 1.5 cm açık varmış serklaj olcam akşam ama çok korkuyorum süreç nasıl işliyor bebeğime bişey olur mu bundan sonra erken doğum olurmu kaçıncı haftaya kadar gider ne yapmalıyım yardımcı olun endişeliyim😞