Minikanne06 çikolatayla olacak iş değil onlar lafın gelişi öyle doktora git sen çikolata yedin diye bebek hareket etcek değil bende şuan 33 haftalıkk hamileyimm bana çikolata ye hareket eder diyolardı bebeğimin herkesi olması için çikolata yiyip doktorun yanına girdiğim zaman doktor bana çikolata ne alaka demişti