Nurdan17 Merhaba kızlar doktor ılac verdı ve kanım yukselmedı akaıne dustu ve sımdı uc kez demır serumu taktıracagım boyle bır sey yasayan varmı yukselırmı yıne serumlada yukselmezse dıye korkuyorum serumun yanı sıra bır hap kullanmaya gerek varmı
Senemduru Oncelikle gecmis olsun..Gecen hafta yapilan tahlillerde 7.9 cikti degerim acil olarak 2 unite taktilar tekrar tahlil yapilacak mi bilmiyorum bir sonraki randevumda ogrenecegim ama ilac takviyesi vermedi 🍀