Simaykeskin Kizlar 21 hazirana gun verdi hayırlısıyla 😊 38+4te doğmuş olacak. Suan 3.100 grmis iyi mi sizce 🤷♀️
SaadetT Simaykeskin aşağı yukarı aynı tarihlerde olacak doğumumuz şuan 2 400 su azalması ve gerilik sorunu yaşıyoruz insalah sağlıkları yerinde olur
Cns34 Simaykeskin aynıyız senle hafta olarak ☺️ Bebeler bu haftalarda günde ortalama 30 gr alırmış 1 hafta var daha 3300 3400 olur inşallah ki kilo önemli değil zaten gelişimini tamamladıysa sorun nolsun ki benim yeğenim 2300 doğdu