Merhaba anneler.. bugün itibariyle 38+1im. Bebeğimin 4 haftaya yakın kafası geriden geliyor. 34 haftayla uyumlu çıkıyor yalnızca kafası. Diğer yerleri uyumlu. Doktor bugün Pazartesi sezeryana alalım artık,doğunca bakılacak dedi. Aylardır bebeğime kavuşmayı bekliyorum ama inanırmısınız günümü aldığıma bile sevinemiyorum. Rabbim hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Dualarınızı bekliyorum