Dua35 Arkadaşlar merhaba,çatı muayenesi oldum ve hiç burda okuduğum gibi değildi ,bebeğime kavuşacağım ana odaklandım hiç hissetmedim ,korkan varsa korkmasın diye yazmak istedim buraya
Dua35 Cansu_okan jel sürüyor eldiven giyiyor o şekilde ,ben 36+5 im erken doğma ihtimali var o yüzden bugün yapıldı
Hellobaby2 Asla acımıyor kızlar ne çığlık atması ağrıması 🙄 benim doktorum tek parmakla baktı iki saniyelik birşeydi