Arkadaşlar bugun doktora gittim su fazlalığı var dedi sınırda vs. Çok kötüyüm moralim bozuldu🥺 böyle olupta bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı? Sat’a göre 31+4 ultrasona göre 32 hafta çıktı, birde şeker çıkmıştı ondandır dedi ve dahiliyeye sevk etti randevu almam lazım inşallah düzelir bilgisi olan varsa biraz aydınlatın beni şimdiden Allah razı olsun 🤲