Herkese merhaba ben bişey sormak istiyorum bilgisi tecrübesi olan birisi yardımcı olabilirse çok sevinirim 😊 anne yani 8 aya kadar kullanıldığını 8 aydan sonra kullanılmadığını öğrendim sizce anne yanı almalımiyim yoksa hep kullanabileceği bı beşik mi almalıyım?