-Cansu- bende 32+3 üm. Çorap da kat bebeğine canım. Kendine bile koy doğumdan sonra kanama olduğu için her ihtimale karşı yani donabiliriz. Şampuan,dis macunu, tarak, böle bakim ürünleri de lazım olur. Bende senin gibi hep 3 lu takım aldım. Bir de isimli tulum yaptırıyorum.