Kızlar merhaba. Bugün kontrolüm vardı. Bebeğimin suyu çok azalmış. Alttan muayene ettiler açılma var mı diye,1 cm kadar ancak varmış. Suyu bitti diye acil doğuma alırlar mı? Normal doğsun istiyorum,tedirgin oldum. Aynı durumu yaşayanınız var mı aranızda?