Kızlar merhabalar 29+2 haftalık hamileyim ikinci bebeğim geliyor hem çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum . Ya herkes 2. Sezeryan daha zor oluyor daha zor iyileşeceksin yorumları yapıp duruyor zaten ikinci de olsa içimde korku endişe var bide çevrenden bunları duyunca daha da çok korkuyorum ve geriliyorum. 2. Sezeryanını olan anneler bilgi verebilir mi çok mu zor ilk seseryana göre iyileşme süresi nasıl ilerledi bilgi verirseniz sevinirim 🙏❤️