anneyimmm_ Hamileliğin ilk başında normal geliyordu tuvalete çok gitmek tam geçmişti derken iki gündür gene tuvalete çok gitmeye başladım normal mi kızlar ? 13 haftalığız bu arada
anneyimmm_ Cansuomerali artık bebek büyüdü kesenin üzerinde değil diye düşünüyordum keseye baskısı bitti diye