nazmiyeee Kızlar bebeğin eşi aşağıda olup sonradan yukarı çıkan varya çıkmayan var isede nasıl yol izlediniz ? 16.haftada öğrendim aşağıdaymış şuan 19 haftalık..
mlkkk nazmiyeee sizin yapabileceğiniz bişey yok canım çıkması için zaten 24 e doğru çıkması bekleniyor o süreçte ağır kaldırma uzanma yeterli
Mondlicht nazmiyeee 12. Haftalarda öğrendim aşağıdaydı daha sonra yaklaşık 28. Haftada tamamen yukarı çıkmıştı bir sorun olmadı sadece bir kere kanama şikayetiyle gittim ilişki yasakladı doktor o kadar
Elifaltun nazmiyeee benimde oyleydi hatta bebek yastik gibi ustune yatiyordu ama dondu cok sorun olcak bi durum degil doktorum sadece akintin olabilir bitek ona sebep olur baska bisey olmaz doner demisti.ama akintim bile olmamisti o donemde
nazmiyeee Mondlicht bende kanama yok hiç olmadı ama bazen çok kasık ağrım oluyor inşallah benimde yukarı çıkar korkuyorum iş bile yapamıyorum bişey olacak diye 😭
mlkkk nazmiyeee genelde olan bişey benimde 16da aşağıda dedi 24e doğru kendi yerine çıkıyor ağır kaldırma dedi sonraki kontrollerde bebek doğum pozisyonundaydı heralde yerine de gelmiş bi daha bişey demedi bi sıkıntı da olmadı çok şükür
nazmiyeee mlkkk senin adına çok sevindim canım rabbim hayırlu uzun ömürler versin evladına 🥰 içimi ferahlattın çok teşekkür ederim
nazmiyeee Elifaltun çok teşekkür ederim canım rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰 benim kasık ağrım ve akıntım oluyor o yüzden korktum biraz