Aysglblgnnn genelde doktorlad gelişiminden tahmin ediyorlar. Ben 2 doktora gittim ikiside gelişimi erkek dedi ve gerçekten de erkek doğdu. ☺️ Tabi sonra pipiyi görüp kesinleştirmişlerdi cinsiyetini. Ama ilk baktıkların da 12 hafta civarı öyle tahmin etmişlerdi.