Sunabbr Herkese iyi akşamlar annisler 14. Haftada %90 erkek çıkıntısi var dedi bende gördüm sizce yanılma payı olur mu özel ve op.dr. du…
Soulfly Sunabbr Valla şöyle söyleyim 16 haftalıkken gittiğimde bildiğin bacak arası boştu, 21. Haftada detaylı da doktor bana bayağı pipi gösterdi fotoğrafı hala duruyor 😅 O yüzden detaylıya girmeden kendinizi cinsiyet olayına alıştırmayın derim
QOH Sunabbr 20-21. Haftaya kadar yanılma payı çok yüksek oluyor sonrasındaki haftalara oranla.bu arada bana da %80 kız dendi erkek çıktı
Samira67 Soulfly ya bende 16 haftalık gittiğimde bacak arası boş %99.9 kız dedi ama kızımdaki belirtilerden çok farklı bu kez hamileliğim karnım top gibi filan kafam karışık 20. Hafta detaylı ultrasonu bekliyorum herkese de kız diye müjdeledik 🙈bakalım hayırlısı
[silindi] Soulfly 14 ve 15. Hafta da iki farklı doktor kız dedi 15. Haftada %80 kız dedi. Kendimi kız bebeğine alistirdim. Şimdi sizin yorumunuzu okuyunca acaba demeye basladim of 😑😑
Det Soulfly Benimde bugün 16 bacak arasi boş dedi bende nasil erkek hissediyordum şok oldum 1 kizim var zaten buda erkek olsun istemiştim ama herhalde böyle bir olay binde bir olur
Sunabbr Guneyinannesi1 seninki bariz belli masallah :) bende ultrasonda boyle gördüm ama erkek bebekler kordonla karışıyor felan diyorlar forum da emin olamıyorum;)
[silindi] QOH bana da %80 kız denildi. 15. Haftada Size kaçıncı haftada %80 kız denildi. Sonra erkek olduğunu öğrendiniz acaba
Soulfly Samira67 16da gittiğim doktor kesin konuşmamıştı cinsiyet için, kıza benzettim ama daha erken demişti 😅 sizinki kesin konuşmuş ama dediğim gibi yine de belli olmuyor, Rabbim erkek evladı da tattırsın inşallah o zaman size 🥰 hayırla sağlıkla gelsin 🌸
Soulfly [silindi] Kesin yanılma olacak diye bir şey yok ki 😅 Detaylıyı beklemek en sağlıklısı olur diye dedim
QOH [silindi] 12-13. Hafta gibiydi sanırım,15. Haftadan beri erkek değişmedi 😅 24+1′iz.Geçenlerde doktorum oğlunuzun pipisi düşmemiş yerinde duruyor hala erkek dedi çok güldük 🤣🤣🤣
[silindi] Soulfly ben aslında toka falan almak istiyorum çok heyecanlaniyorum içim gdiiyor. Bandaj falan 😍😍 herkes bekle diyor of 🤯🤯🤯🤯🤯
Purpura26 Sunabbr 12. Haftada %90 erkek dedi. 33. Haftamdayım hala erkek 😃 ben doktorların başında ki şeyleri anlamıyorum ama benimki de opr doktor 😊😃
Sunabbr Purpura26 değişmesini istemiyorum zaten insallah değişmez:) 14. Haftanın da çok erken olduğunu düşünmüyorum Rabbım herkesin gönlündekini hayırlı kılıp nasip etsin 😍🤗
Purpura26 Sunabbr Erkek bebek için bence de ideal bir hafta canım. Bana da oğlu olanlar hep 12. Haftada öğrendik sende öğrenirsin demişlerdi öyle de oldu
Sunabbr Purpura26 ewet ewet benim çevremde hep erkek bebekler 11 haftada bile öğrendi yani tabi bu doktorun tecrübesiyle alakalı olan da bi durum tabiki ama insan yinede acaba demekten alıkoyamıyorum kendimi helede burda değişenleri okuyunca 🤭
gazetecianne Purpura26 ya benim ikiz erkek olan 12. Haftada gösterdi 15. Haftada gittik göstermedi emin olamadık