Ezggz evet 2 cmdi. Cok riskli bi hafta oldugunu doktorda söyledi ama ben göze alıp kabul etmiştim sonuçta hersey Allahın elinde ben yapabilecegim herseyi yapayim diye dusundum ve oldum. İyiki olmusum suan 35+3 teyim 10 gun sonra dikişlerim alınacak nasipse. Darısı basiniza insallah Rabbim yardımcınız olsun