Yama Kizlar merhaba bn 2 kere gebelik yasadim suan 3 gebeyim bebeklerimin kalp atışını duydum fakat eşimde ve bende bi sıkıntı yok genetik sorunu ama gebe kalınca bebegimde translokasyon olusuyo aranızda olan var mi ?