Melek_ceyhan Hanımlar açlık şekerim yüksek dedi doktor endokrinoloji bölümüne randevu al dedi. Bide idrarimda enfeksiyon çıktı urocare diye bı ilaç verdi Sonuçlarıma bakarmisiniz anlayan varmı şekerim çok mu yüksek
Taze_gebe Melek_ceyhan değerleriniz göremşyorum ama urocarr daha dün içtim 10 gün kanımızda kalıp temizliyormuş vs her idrar tahlilinde biraz enfeksiyon çıkardı kültür isterdi bakteri olmazdı artık 36-3oldu diye garanti olsun diye toz yazdı
AyseguLena Melek_ceyhan Açlık kan şekeri -> 92′nin altında 1.saat -> 180′nin altında 2.saat -> 155′in altında olması lazım canım, açlık şekerin yüksek ama öyle abartı yüksek çıkmamış bence.. ☺️
Sarew Austosprensi_ aclığınız yüksek sadece yüklemeden sonra gayet iyi çıkmış benim 75 gr da 1.saat 200 2.saat 193 çıktı Normal de 1.saat 140 altı 2.saat 120 altı olmalı sizinki zaten bu degerlerin altında
Austosprensi_ Sarew Benim aclik 85 1 saat 180 2.saat 140 sınırdayim bol su ve yürüyüş önerdi doktorum su zaten içiyorum yürüyüş yapıyorum bakalim şimdilik bi sıkıntı yok
Austosprensi_ Sarew evet diyet dikkat ediyorum bol su içiyorum ama aşırı bol yürüyüş yapıyorum onun dısında bol salata yiyorum artik zaten 30.haftaya girdik sayılır ağırlaştım yemek yiyemiyorum böyle
Sarew Austosprensi_ bende 35.haftanın içerisindeyim iştahım açıldı bi kaaç gündür çok zorluyo artık dıyet nasıl olcak bilmiyorum 🤭