Derinim2203 Kızlar 13 +1haftalık gebeyim bugün kelebek kıpırtısı gibi damar atar gibi hareket hissettim normal mi hissedenler oldu mu
BorasMom Derinim2203 benimde o haftalar öyleydi doktor bağırsak hareketlerinden damar atması demişti çok erken diye ben 20.haftadan sonra hissettim ama ortalama en erken 16 17 haftadan sonra hissedenler de var
Ysmmmnn Derinim2203 😅2. Gebelikte dsha erken hissediliyo ama sürekli hateket etmesini beklemeyn arada bi hareket ediyo 26. Haftadaym şuan gece gündüz durmuyo özelliklede geceleri