21 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu var ve karnım ağrıyor doktor enfeksiyondan kaynakli olduğunu söyledi toz verdi fakat gece oğlum uyumadigi için bende uyuyamıyorum o yüzden tuvaletimi tutamıyorum toz etki etmiyor. Enfeksiyon için öneriniz var mı neler yapabilirim 😔