Byby99 Kızlar yeni doğum yaptım 1 hafta oldu daha korse takmaya başlamadım. Haliyle göbeğimde sarma var bir de kilolu hamile kaldım zaten ama hamile kalmadan önce göbeğimde sarkma yoktu. Sorum şu ki bu sarkma korse takarak düzelir mi?
zehranurr Byby99 hiç bilmiyorum ama inşallah düzelir🥺 bende kilolu hamile kaldım ve sezaryen doğum yapıcam arada bir aklıma geliyor canımı sıkıyor bu durum🥴
Periperihan zehranurr malesef düzelmiyor 🙂 yapicak bişi yok bir normal iki sezeryanim var göbek de kalıyor sarkmada