Merhaba anneler ve anne adayları ben 11+3 haftalık hamileyim ve folita nın folik asidini kullanıyorum 6 tane falan kaldı doktorum folik asidinide bitir dedi ama yeni bir ilaç daha verdi Pregno Marin die ikiside sabah tok karnına 5 dk arayla alsam birşey olmaz değilmi bu şekilde kullanan varmı bide bu Pregno Marini kullanan varsa nasıl içtiğini söyleyebilirmi çok pis kokuyor ve midemi bulandırdı nasıl içicem bilmiyorum büyük kapsül bide bogazımdan geçmiyor?