aesma Şerbeti hastanede ikram edecek olanlar, kaç gün önceden hazırlamalıyız acaba? Bide hastaneye ne ile götüreceksiniz 🙈 ? Benim pek bir bilgim yok o yüzden merak ediyorum doğum beklenmedik anda gelirse nasıl olcak diye. Yapılışınıda bilen varsa yazarsa çok sevinirim 😊
Emineymen aesma geceden hazırlamıştık şişeye koydum hastanede sebile döktüler çünkü sebille götürmesi zor olur
Sezen07 aesma bunu yapmak zorundamıyız ya çok kötü tadı 😂 onun yenine ben başka bir meyvesuyu yapsam 😂
Kubra_dmrr Ben de bir iki gün önceden yapmayı düşünüyorum şişeyle götürürüm hastanede sebile koyarlar sebil cam ve ağır olduğu için onunla götürülmez
Karennn Sezen07 ben vişne kompostosu yapmayı düşünüyorum hiç uğraşamam tadını pek sevmiyorum akrabalarım ailemdede pek tercih edilen bişey değil istemiyorsan sende başka bişey yapabilirsin bence
aysgl24 Eylulseda GittiGidiyor dan aldım cnm.aktardada vardır muhakkak ben çıkmaya üşendim ewe sipariş verdim😂
MucizemiBekliyorum aesma özel de yapicaksan dogumu hastane verebilir çoğu hastane veriyor canim istiyosun getiriyolar ben sebil almistim musluklu ona koydular