Ezgica Merhaba herkese doğum yapalı 1 hafta oluyor Bugün sezeryan dikiş yerimin kontrolü için dr daydım. 40 i doldurunca gel mutlaka dedi. Şimdi benim kafamda deli sorular. Bu 40 gün kontrolü alttan mi yapılıyor yoksa ultrasonla mi. Fikri olan var mı 🙈
Dyg61 Ezgica bana kırk dolduktan sonra smear testi yapmıştı oda alttan yapılıyor bir normal ultrasonla karından bakmıştı
mmek_2014 Sezeryan olduğunuz için alttan kontrole gerek yok. Ultrason cihazıyla rahim toparlanmış mı diye kontrol ediyorlar bir de dikişlere bakıyorlar iyileşti mi diye