Cnskrdmr Gebelikte şekerim çıktı diyete çok iyi uyamadım tokluk hala 170lerde insülin kullanmaya başlayacaksın dedi doktor. 30 haftadayım bu insülin gebelik bitene kadar mı kullanılacak? Bir de insülinle birlikte diyete devam ediyor muyuz?
fenci_anne Cnskrdmr evet ben en baştan beri kullanırım insülün gebelikten önce de şekerim vardı çünkü , diyet e devam etmek zorundasınız Çünkü insülün ona göre veriliyor ben çok dikkat ediyorum diyetisyene de gidiyorum
Nslhn80-ends Cnskrdmr Bende gebelik şekeri çıktı. Aynen diyet ve insulin aynı anda devam ediyr. Doktrm takip ediyr doğuma kadar da kulanacgm sanırım düzene girer zmanla
Cnskrdmr fenci_anne bende hamilelikte çıktı ama ailede çok kişide vardı. Diyete çok saati saatine uyamadım ama pirinç beyaz ekmek çikolata vs bunları hiç hiç yemedim sadece yemek saatleri ve istenilen yemeklerde uyamadım çok yemedim. Yürüyüşü hiç aksatmadım. Buna rağmen böyle oldu peki insülinle düzelirsem onu vurmayı bırakıyor muyum biliyor musunuz
fenci_anne Cnskrdmr onu bilmiyorum canım ama doğumdan sonra takip ederler şekerni yine bence gebelikte olduğu için sonradan düzelir şekeriniz gerek kalmaz inşallah, maalesef çok dikkat etmek gerekiyor saati saatine uyuyorum ben diyete ilaca
Nslhn80-ends Cnskrdmr oldu ilk zamanlar diyette yapsam insulinde kullansam yüksek cikiyrdu çok ssinir oluyordum bir iki güne düzene girdi