Mom673 Herkese merhaba sizlere birşey sormak istiyorum🥰Bugün cinsiyet tahmini için doktora gittik fakat doktorum göstermediğini söyledi ayaklarıyla kapatıyordu bizim yaramaz 😄 cinsiyet de göstermez ise kız gösterdiğinde erkek diyorlar sizce bu durum doğru mu yaşayan veya göstermeyip tam tersini yaşayan oldu mu ?🥰🥰🌸
Cansu_okan Bir kaç kere bnde gitim ama göstermedi bacaklarını açmıyordu 20 haftada öğrendim oğlumu şuan 32 haftadayız ❤️
Mom673 Cansu_okan bizim de aynı şekilde oldu biz 13+5 iz fakat göstermedi bugün bakalım ne olacak rabbim sizin de evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🙏🏻
minikmucizemmm65 12.haftada kız dedi, 17de gittim asla göstermedi. Kızdır göstermez dediler. Karın şeklin kıza benziyor dediler. Ve 21. Haftada detaylıda erkek olduğunu öğrendik 😍 Cinsiyet hurafelerine inanmayın derim detaylıyı bekleyin..