MediMedinee ayrılma sebebiniz nedir bilmediğimiz için pek yorum yapamıyorum ama ben acil doguma alındım 35.haftamda 17 gün oldu doğum yapalı tum ailem vardı yanımda ama gözüm hep esimdeydi kızım yoğun bakımda 17 gündür ne aile nede arkadaş esimle birlikte çekiyoruz tüm sıkıntıları dikislerden bişey yapamıyorum afedersin tuvalete bile oturamiyosun herseye yardımcı oluyor eğer aranızdaki sorun çok büyük bişey değilse bebeğin için uzak durma derim ben aile biyere kadar yanında oluyor bu benim düşüncem tabi