Herkese merhaba. Önceki hamileliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdim. Tansiyonum çok yüksekti. Çok şükür kızımı sağlıkla kucağıma aldım. Şimdi yine 24 haftalık hamileyim. En başından beri coraspirin kullandım. Tuzsuz yedim. Tansiyonum hep 9-6 ya da 10-6 çıkıyordu. Birkaç gündür küçük tansiyonum hep 7 ve ya 8 çıkıyor. Baş ağrım oluyor. Yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Aranızda var mı küçük tansiyon yüksekliği yaşayan?