Gebelik tedavisi görüyordum adetime 1 gün geçti bende heyacandan test yaptım pozitif çıktı ertesi bana kan geldi 3-4 damla hastaneye gittim hemen kan testi yaptılar pozitif çıktı ultrason da çıkmadı ama bugün de 2 defa kahverengi leke gördüm bi sorun var mıdır ?