Eceatesx ben dün geceyi hastanede geçirdim 36+0 dayız şuan parmak ucu kadar açılmam varmış. Sırtımdan kasımlarıma doğru ince bir sızı şeklinde sancım vardı gün içinde de tekrarladı dün geve de geçmeyince gittik doktora. Muayene ettiler doğum başlangıcı normal korkma yorulma biraz dinlen dediler. Ama ben böyle bir sancı daha önce hiç çekmedim.