Arkadaşlar 27.haftamdayım ve sol üst karnımda ağrı batma yanma resmen hepsi bir arada çok farklı ağrı hissediyorum daha önceki haftalarımdada ara ara oluyordu ama son 3 gündür rahatsız edici oluyor.doktorum öncesindr olanlar için normal demişti. Bu durumu yaşayan var mı