Oyaaaaaaaa Arkadaşlar merhaba, Anne yanı beşiğinde kararsiz kaldım, Meltem mobilyanin modellerine baktım, Fikir verebilir misiniz.
Kozmooneri Oyaaaaaaaa Ben de Joie Kubbie aldim hem anne yani hem de oyun oynama alanı gibi kullanilabiliyor.
shinemuu Nuray-5886 Ben chicconun beşiğini almayı düşündüm ilk önce ama fiyatı fazla geldi bana. 6 ay için. Dolaptan falan baktım. İçime sinen göremedim. Sonra anne yanı olan park yatak almaya karar verdim.
Oyaaaaaaaa Heryere taşınabilir ne kadar güzel. Ben resmi yükleyemedim, benim ki biraz büyük geldi gözüme.
Nuray-5886 Oyaaaaaaaa aynen öyle gece yanımda gündüz de beşiğe yatırmayı düşünüyorum bide hafif bi ürün evin her yerine taşınabilir zaten fazla kullanılmıyor
Nuray-5886 Oyaaaaaaaa bebekler çok çabuk büyüyor bunuda göz önünde bulundurmak gerekiyor bide evde fazla karsambayı çok seven biri değilim Ikea dan ahşap beşik aldım bunlar sadece fikir amaçlı 🤷🏻♀️😅 https://resmim.net/i/GSnM Birde alt değiştirmek için https://resmim.net/i/GCEj
shinemuu Kozmooneri Buda güzelmiş alt değiştirme bölümü yok sanırım? yoyko ve pregonun bir modeline bakıyorum. Yoykonun fiyatı inse alcam hemen geçenlerde 999 a inmişti şimdi 1499 olmuş. Bu fiyatlar neye göre inip çıkıyor bu kadar çözemedim.
Kozmooneri shinemuu yok hayir, alt degistirme eklentisi olanlari magazada inceledigimde cok kullanisli gelmedi..