Azzraa 5 Haziran’da HCG değerim. 302 10 Haziran’da HCG değerim 1030 çıktı İlkini özelde yaptım ikincisini sağlık ocağında yaptım farklı yerlerde test yapınca farlıllık olurmu yoksa aynı mıdır değerler .
llFatma Azzraa 2 güne bir 2 kat artıyorsa normal demektir kuzum. birkaç test daha yaptırırlar. Düzenli artıyor mu diye. Yarın yine yaptırın yine 2 kat arttıysa doktor yön gösterecektir. Kese belki gözükür
zehranurr Azzraa keşke aynı yerde hatta aynı saatlerde yapmaya çalışsaydınız testi. Farklılıklar oluyor çünkü. İki günde iki katı artışa göre 1800 1900 gibi bir rakam gerekiyor ama düşük çıkmış. Büyük ihtimalle farklı yerlerde yaptırdığınız için
Purpura26 Azzraa Ortalama %70lik bir artış var. Bu da normal kabul ediliyor. Keşke 2 Günde bir aynı yerde verseydin. Daha net bir sonuç elde edersin. Yarın son verdiğin yerde tekrar ver bence . Laboratuvarda değişiklik olmaması lazım
Azzraa Teşekkür ederim kızlar . Yarın yine özelde vereceğim doktor alttanda muayene yaparım dedi . Sizce alttan muayene olmalı mıyım