16 haftalık oldum bilenlen vardır belki forumda yazmıştım yine ikili testim kötü gelmişti trisomy 13 18 riskli çıkmıştı. Neyse bugün nipty testi verdim. Daha sonra doktoruma gittim doktorum gayet olumluydu. Bişey çıkmayacak bence ultrason bulguları gayet iyi gidiyo dedi. Daha sonra tekrardan baktı suyu azalmış ve karın çevresi gelişmemiş 3 hafta geride çıktı. Düşük olur kalbi durursa dedi yani artık umudumuz kalmadı sağlıklı gebelik ilerlemez bu şekilde kalbi durur dedi. Haftaya yine gün verdi kalbi için artık heran kanamam olup düşük yapabilirmişim. Çok korkuyorum çok üzgünüm çok tuhafım artık kelimelerle de anlatamıyorum 😢 nası geçicek günler her an acabamı diye diye 😟 annemler beşiğini bile almışlardı ya kurulu hevesle kurduk ben napıcam nası atlatıcam 😢😢😢😢