guzellanne Merhaba kızlar. Ben 21 haftalık hamileyim. Salı günü detaylı ultrasonum vardı doktor kız dedi ama 12 haftalık ultrason resmine erkek diyorlar burada bir kaç kere sordum. Bir bakabilir misiniz tekrar ☺️ https://resimyukle.io/r/XGoCzFWy1Z bu 21 haftalık olan https://resimyukle.io/r/VRuVdEauEu buda 12. Haftalık olan 🤍 Teşekkür ederim şimdiden hepinize 🥰
Ysmmmnn guzellanne 12. Haftadski resimden bendede var benziyor banada burda erkek denildi ama ayrıntılda doktor kız dedi ayrıntılı resminiz ne güzel maşallah❤️
guzellanne Ysmmmnn ya çok teşekkür ederim canım. Allah razı olsun 😊 bende birkaç bişey almayı düşünüyorum da ilk defa öğrendim cinsiyetini de devletteki doktorlar söylememişti hiç burada da erkek diyince aklım karıştı benim de 🤗
guzellanne Ysmmmnn bende ya bu devlettekiler niye böyle bilmiyorum 😂 20 hafta bekletiyorlar özelde hemen söylüyorlarmış🤷♀️
Ysmmmnn guzellanne evet özele gidenler 11. Haftadan birşeyeler söylüyor devletteki göremedm edemedm hep bi oyalama peşinde
guzellanne Kayzervilhem bacak arasında bişeylik var gibi sanki 😂😂 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 😍😍
guzellanne Ysmmmnn evet kesinlikle katılıyorum canım söyleseler bişey olmıcak aslında ama işte. Asistanları bakıyor bide kendileri bakmıyor hiç 🤷♀️