Tuba04 Kızlar 21. Gündeyim bugün altım dağılmış gibi vajinam baya bozulmuş gibi ayna da bakıp bakıp ağlıyorum keşke sezeryan olsaydım diye bu durum normal mi vajinam genişledi mi
Mery28 Tuba04 yanlış anlamayın ama vajinanızla kafayı bozdunuz sanırım. Her postta her yorumda siz. Bu kadar estetik kaygınız varsa keske olmasaydınız.
Nurunannesiii12 Tuba04 🙄görmeden bisi diyemicem 😅 bunu doktoruna sorarsın aylar sonra düzelme yoksa estetik olursun burda söylenip bize ne demek istiyorsun normal olma sezaryen olma vs bunları mi anlatmaya calisiyosun nerden bilebiliriz senin şeyini oturup bunu mu konuscaz
minikserce00 Tuba04 hayır genişlemese ay çok dar acıyor diye isyan edersiniz o zaman benim halimi görseniz sen niye yaşıyosun dersin ikinci normal dogumu yapıcam hemde büyük bir heyecanla normal doğum yapıp o hale gelmek isteyenleri düşünün ha oda değil genital estetik diye bişey var
Mery28 Tuba04 geçmiş olsun ama tabiki kaslar genişledi vs toparlayacaktır, her şeyin bir çaresi var gerekirse estetik olursunuz. Bence böyle şeyler için canınızı sıkmayın hele de lohusa halinizle. Allah dermansız dert vermesin, geçmiş olsun tekrardan
Tuba04 Nurunannesiii12 zorla konuşturan yok hanfendi nasıl ki bi kadın kiloya takabiliyorsa bu da o kadar normal
Nurunannesiii12 Tuba04 zorla konuşmuyorum istedigimmmm yorumu yapıyorum bütün yorumlariniz vajina ile ilgili görünüme bu kadar duskundunuz sezaryen tercih edebilirdiniz kahrinızı biz degil esiniz ceksın estetik yaptırırsınız olur biter.forum uyesi olarak size bunu tavsiye edebiliriz ancak. Laf la sozle sizin vajinanizi eski haline getirebileceğimizi sanmiyorum🤣😂😅😅
Muvahhide Tuba04 merak etmeyin zamanla toparlıyor. Şuan kendinizi bebeğiniz ile ilgilenmeye verin bunu düşünerek zor olan lohusalığı daha da zorlaştırmayın 😊
Sibell_21 Tuba04 Zamanla toparlanır canım lohusa olduğun için takman normal tabi, benim iç ve dış dikiş vardı toparlandı,vucud da ciddi değişimler oluyo kolay değil ama hamilelik gibi doğum gibi oda geciyo zamana bırakın.
Yavrucuk07 Tuba04 cnm üzülme daha 20 günün var toparlaması için 40 çıktıktan sonra doktoruna git bir görün derim,ama inan ki böyle kalmayacak, dikiş atılmadı mı hem
Shnern Tuba04 40 günün sonunda toparlar ben öncesinde de hiç bakmazdim oraya sonrasında bakmadım fark varmı bilmiyorum ama illaki biraz değişir diye düşünüyorum benim iç dış dikişim oldu ama doğumdan sonra ilk ilişkide kanama ve dar olduğunu söylemişti eşim . Aslında dikiştende kaynaklı
SIL1 Tuba04 canım takma kafana daha çok erken 21 gün de hiçbirsey düzelmez sezeryan olsan bileniyileşmezdi ki iki üç ay geçsin o toparlanacak oraya bakmayı bırak normal yaşantına bak şuanda bebeğinle ilgilen öyle kalmicak merak etme
Birsen2906 Tuba04 🤣🤣 yaa normal doğum yaptımda şahsen doğurduğu a şükrettim hiç aklıma dur bakayım ne olmus demek aklıma gelmedi 🤣🤣🤣 bu sağlık değil kusura bakma çok gülesim geldi hayır niye bakma ihtiyacı duydun ben sun bile nasıl Bi halde olduğunu bilmiyorum 🤣