Meraba bayanlar 40 haftalık oldum bugun kendi doktoruma geldim ilk gebeliğim ve sıfır sancı acılmada yok bebeğin kilosuda 3900 bana sezeryanı önerdi yarın için ama istersen pazartesi süni sancı ile normalde yaprız dedi ama ben sezeryanı tercih ettim çünkü acılmam yok sancım yok birde ilk doğumum dayanamzdım süni sancıya cok yırtılmamda olurmuş çok zorlanmamdada zaten basurdan cekiyorum o kadar zorlansam basurumda tavan yapacak hiç riske atmadım kendimi acıkcası sizce iyi yapmışmıyım
birde spinal sezeryan dedi ne oluyor o