TupBebek Arkadaşlar merhaba ben 7 gün önce dondurulmuş 5. Gün embriyo transferi oldum. Bugün kan verdim 4.72 çıktı değerim. Ne düşüneceğimi bilemedim 5 altı gebelik sayılmıyor ama 5e çok yakın 🙄
Nurtrky TupBebek daha erken değil mi 7. Gün için.böyle yapıp moralinizi bozmayın biraz daha bekleyin inşallah vardır 🙏🏻🌸
Kucukmucize TupBebek canım erken yapmışsın bekle gününde yap ilaçlarını bırakma inşallah güzel haber alırsın 🙏
DamlaNur29 TupBebek iyide 7.gün daha cok erken kana geçmemiştir bekleyin 12 gün test verin benim 12.gün 334 dü kan değerim daha yeni yerleşir bebek
Hamilebirben8 TupBebek bende dün 7. Günüm kan verdim ve negatif çıktı çok üzgünüm bende inşallah 12. Güne kadar yükselmiş olur