Kızlar doguramicam galiba çok sabırsızlanıyorum 39 haftalık oldum yürüyüş yapyorum günlük merdiven inip çıktım ama.hic.bi belirti yok gecen hafta nstde sancı bile çıkmamıştı vardr bi vakti zamanı ama ilk bebisim artık heycanlanyorum benm gibi olup doğum bekleyen anneler sizde.durumlar nasl