Mrc34 vallaha da ben herkez sasiriyodu hicmi bulantin olmadi diye bende hic olmadi cok rahattim diyodum 28 de bi basladi aman allahim dedim cok kotu ya bide ben ikizlere hamileyim 2 kati baski var geceleri cok zorlaniyorum gun icinde yedigim hersey bulanti mide yanmasi yapiyo rennie bide soguk sütün faydasini gordum mide koruyucu falan hic fayda etmiyo