Deletedmom0067 benim belimden aşşağıyı uyuşturdular . Hiçbir şey hissetmedim. Uyanıktım izledim ameliyatı çabucak bitti tam kuyruk sokumumdan kesti doktor baya derinden kesti kıl kalmasın diye dikti sonra ameliyattan sonra kalçamın üat kısmı biraz daha birleşik hale geldi prsya doğru müdahale edildiği için. Ama ameliyattan sonrası çok kötüydü benim için aylarca geçmedi ağrısı