yasemiinorhn Merhabalar güzel anneler.. Hamile olduğumu kan testinde 61.5 değer ile öğrendim. Çok erken öğrendiğim için kaç haftalık olduğunu söylemediler. Şu anda kese oluşumu var ama içinde bebek görünmüyor dedi doktor. Bu durumu yaşayan var mı 🥺
Zeysezer yasemiinorhn son adet tarihin ne canım ona göre hesaplanıyor hafta. Benim 4+6da kese göründü bebek için on gün sonrasına randevu verdi doktor. Normal yani o yüzden
sumeyraballl yasemiinorhn değerinize göre kesenin görünmesi bile bir mucize bebeği 9. Haftasında gören anne adayları da vr bu değerle bebeği değil kesenizi gördüğünüze şükredin bence son adet tarihinizi baz alarak kaç haftalık olduğnzu anlaya bilrsnz doktora bakarsanız 5 haftalık bebek 2 3 haftalık benm değerim 11379 du aile hekimi bana 2 3 haftalk hamilesn dedi ama adetime göre 5 haftalıktım 9 gün gecikmemle
Derya2867 yasemiinorhn ben geçen hafta 5 haftalıkken gittim fasülye şeklinde bir kese göründü ama içinde bebek mebek yoktu doktor sonradan oluşacak dedi
yasemiinorhn Zeysezer Çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı. Benim Bi yakınım 3 kere bu durumu yaşadı hamile kaldı kese oluştu ama bebek yok dediler içinde oluştuysa da düşük yaptı bende ondan korktum
yasemiinorhn sumeyraballl yok hayır ben o değerle hamile olduğumu öğrendim ondan 2 hafta sonra kese oluşumu başladı.
yasemiinorhn sumeyraballl 10 mm kadar kese görünüyor ama içinde bebek yok dedi işte geçen hafta perşembe gübü söyledi bunu 10 15 gün sonra gel tekrar bakalım dedi ama benim son adet tarihine göre 5 haftalık görünüyor
sumeyraballl yasemiinorhn normal ki görünmemesi bende boş gebelk yaşadım 9+3 de kürtaj oldum 9 haftaya kdr hiç bir doktor boş gebelik tanısı koyamaz burda bazı bayanlr da 9 haftalıkken bebeğini gören vr 10 haftalıkken de görenlr var benm yengem e de boş gebelk kürtaj olucksn dediler doktorunu değiştirdi 10 haftalıkken bebeğini gördü kalbni duydu çok şükür doğumnu yaptı doktorlr korkutmayı seviyor siz korkmayın endişelenmeyin 9 haftaya kdr sabırla bekleyn bebeğinizi görür kalbni duyarsınız Allah ın izniyle 🤲🏻
yasemiinorhn sumeyraballl işte bende en çok bu ihmalden korkuyorum umarım dediğiniz gibi olur 🥺🙏🏻 Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için bekleyeceğim..
nursenayuklerkara yasemiinorhn 4 haftalıktı ilk gidişimde sadece kese görünmüştü 10 gün sonra gel dedi doktorum, o zaman gittiğimde kendisinde göründü fasulyemin 🥰